Historia pewnego M3

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Historia pewnego M3

Post autor: Marcin_Os » czw sie 09, 2007 20:48

Niedawno przyholowano do serwisu M3 e36. Samochód na niemieckich rejestracjach, stan zewnętrzny poprostu idelany! Dawno nie widziałem tak utrzymanego samochodu. Rok 93, 70.000 km przebiegu. Totalnie oryginalna bez żadnych tuningowych dodatków - poprostu bajka. Auto nie ma nawet klimy, ma pomorańczowe kirunki i standardową tapicerkę. Stoi na 18 calowych felgach AC Schnitzer'a. Właściciel jest niemcem i ma w tej chwili 59 lat.
Więc ten piękny egzemplarz wygląda tak:
Obrazek
Obrazek

Niestety samochód spotkała przykra awaria, pękł łańcuch rozrządu i narobił trochę bałaganu.
Wygląda to z grubsza tak (sorry za jakość):
Obrazek

Właściciel samochodu który jest do niego bardzo przywiązany (jak można wniokować po zdjęciach poniżej) postanowił się nie "cackać" i zafundował sobie takie coś:
S50B30 nowiutki!
Obrazek
Obrazek

Koszt silnika 48.000 pln.

Jak go zobaczyłem to nie mogłem się ruszyć przez chwilę, cudo, błyszczące, czyściutkie, poprostu cukierek!

Jak już go rozpakują to obfotografuję go dokładnie z każdej strony.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Dino444 » czw sie 09, 2007 20:58

No to z niecierpliwoscia czekam na zdjecia tego silnika zobaczyc nowiutki silnik do M3 to jest cos!!!!! jak mozesz to zrob pare fotek autka w srodku. pozdrawiam i zazdroszcze takich widokow.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
tomM3
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 22:00
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: tomM3 » czw sie 09, 2007 22:49

Podziwiam wlasciciela,widac ze gosciu sie nie "szczypie" oraz czekam z niecierpliwoscia na nastepne fotki

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Pawel » czw sie 09, 2007 22:50

:shock: To rzeczywiscie - koles pojechal grubo.
Pewnie Ci sie oczy zaswiecily na widok takego cacka. W sam raz do zielonego sedana. :)

A ta Mka, to po prostu cudo! Tak zadbany oryginal jeszcze z tak malym przebiegiem, to naprawde cos. No i te pomaranczowe kierunki. Szkoda tylko, ze felgi nieori.

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: mateush » pt sie 10, 2007 00:29

:shock: Rzeczywiscie musi byc przywiazany do tego auta. Moglby sobie takie drugie kupic za ten silnik :)
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Marcin_Os » pt sie 10, 2007 00:54

Pawel pisze::shock: To rzeczywiscie - koles pojechal grubo.
Pewnie Ci sie oczy zaswiecily na widok takego cacka. W sam raz do zielonego sedana. :)

A ta Mka, to po prostu cudo! Tak zadbany oryginal jeszcze z tak malym przebiegiem, to naprawde cos. No i te pomaranczowe kierunki. Szkoda tylko, ze felgi nieori.
Zaświciły się, oj zaświeciły.

Generalnie to się pierwszy raz zdarzyło w mojej firmie żeby ktoś taki numer zrobił.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Maros » pt sie 10, 2007 00:55

już dzisiaj robiłem wielkie :shock: :shock: :shock: jak o tym słyszałem, ale zrobie jeszcze raz: :shock: :shock: :shock: :smile:
Z jednej strony mógłby za tą kase kupić drugą taką dobrze utrzymaną i zostałaby kupa części, ale z drugiej rozumiem gościa. Jest w podeszłym wieku, ma kase jest przywiązany do auta więc co się będzie pierdolił :smile:

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Pablo » pt sie 10, 2007 01:02

Brawo dla goście. Ja tez bym najchętniej mojej nigdy nie sprzedawał. Strasznie drogi ten silnik, tak w ogóle.
17.01.11

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Bombel » pt sie 10, 2007 12:20

Ale typ!!! Zjar na maksa!!!
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Historia pewnego M3

Post autor: tom_kulturysci » pt sie 10, 2007 15:38

to jest jakis zajebisty gosc... na bank! :shock:

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Historia pewnego M3

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pt sie 10, 2007 15:46

prawdziwy fan marki , pełen szacunek
m5 e34 3,6 13.747 et

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: MP » pt sie 10, 2007 15:51

Kozak! Też bym tak chciał!

PS. Marcin wez namiary na typa, wiadomo będzie od kogo auto kupowac, choć pewnie nie szybko :(

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Marcin_Os » pt sie 10, 2007 19:47

MaRoS pisze:już dzisiaj robiłem wielkie :shock: :shock: :shock: jak o tym słyszałem, ale zrobie jeszcze raz: :shock: :shock: :shock: :smile:
Z jednej strony mógłby za tą kase kupić drugą taką dobrze utrzymaną i zostałaby kupa części, ale z drugiej rozumiem gościa. Jest w podeszłym wieku, ma kase jest przywiązany do auta więc co się będzie pierdolił :smile:
Stary silnik jest zwracany do BMW, dzięki temu ten nowy jest tańszy o 6,000.

[ Dodano: Pią Sie 10, 2007 19:47 ]
MP pisze:Kozak! Też bym tak chciał!

PS. Marcin wez namiary na typa, wiadomo będzie od kogo auto kupowac, choć pewnie nie szybko :(
Namiary mam :wink: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Historia pewnego M3

Post autor: macpis » pt sie 10, 2007 23:58

Niezla historia.

Wiesz moze dlaczego ten lancuch sie zerwal przy przebiegu 70000km i jeszcze 59 letni kierowca.

Ja mam 165000 i ostatnio czesto po torze jezdze, wiec mnie to czeka w kazdej chwili?

Sa jakies objawy po ktorych mozna stwierdzic ze niedlugo to nastapi?

Rozkrecaliscie moze ten uszkodzony silnik, duzy balagan w nim? Ta dziora i pewnie zawory.
PeAcE, LovE and ///M

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Historia pewnego M3

Post autor: Marcin_Os » sob sie 11, 2007 00:23

macpis pisze:Niezla historia.

Wiesz moze dlaczego ten lancuch sie zerwal przy przebiegu 70000km i jeszcze 59 letni kierowca.

Ja mam 165000 i ostatnio czesto po torze jezdze, wiec mnie to czeka w kazdej chwili?

Sa jakies objawy po ktorych mozna stwierdzic ze niedlugo to nastapi?

Rozkrecaliscie moze ten uszkodzony silnik, duzy balagan w nim? Ta dziora i pewnie zawory.
Jakby to powiedzieć, silnik nie był rozkręcany, od razu zamówił nowy silnik.

Generalnie łańcuch przewidziany jest dożywotnio, ale jak widać pękają. Napewno oznaką zużycia łąńcucha jest jego głośna praca.

Ja też swojej nie żałuje, w końcu w każdym aucie mogą się takie sytuacje przydażyć.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ